Pris: 385.000
Status:
Sags nr: 13522
Beskrivelse
Bavaria 34 cruiser er særdeles velsejlende og yderst rummelig.
Denne model er meget allround, den er ikke for lille, men heller ikke for stor, den kan sejles alene eller man kan være flere afsted.
Båden er indrettet med 4 faste sovepladser, 2 i forkahyt og 2 i agterkahyt. I salonen finder man vinkelkøkken m/komfur, vask og kølebox, overfor et kortbord, 2 langsgående sofa'er, som kan bruges til yderligere 2 sovepladser, med bord i midten.
Separat toiletrum agter med vask og toilet m/tank.
God stabil motor, nyere batterier, ny kortplotter.
Nuværende ejer sejler med selvslående fok (2017), men man kan vælge at skifte til genua'en.
Båden er opbevaret i hal om vinteren.
God båd til prisen.
Udstyr der medfølger
- Kompas
- Garmin kortplotter (2022)
- Raymarine tridata log/lod
- Raymarine autopilot
- Raymarine windinstrument
- VHF
- Oliefyr
- K+V trykvand via landstrøm eller motor
- Sprayhood
- Cockpit telt
- Cockpit bord
Bådens stand
Pæn og velholdt båd.
Kan evt. byttes med Ingen bytte
Båddata
Årgang | 2001 | Byggenr | DE-BAVH34M3B101 |
Værft | Bavaria - Tyskland | Byggemateriale | Glasfiber |
Længde | 10,85 m. | Bredde | 3,48 m. |
Dybdegang | 1,85 m. | Deplacement | ca. 4.500 kg. |
Køl form/vægt | Finne | Skrogfarve | Hvid |
Dæk | Hvid | Antal køjer | 4+2 |
Pantry | Ja | Kogeapparat | Ja komfur med ovn |
Vask | Ja | Køleskab | Ja box m/kompressor |
Toilet | Ja elektrisk m/tank | Dæksudstyr | Søgelænder, badeplatform m/k+v dusch, badelejder, anker, fendere og tovværk. |
Diverse |
Motorspecifikationer
Type | Volvo Penta MD2030-DBT (motornr. 5102132303) | HK | 29 |
Sejltimer | Stand | God | |
Brændstof | Diesel | Marchfart | 6 knob |
Gear | S-drev m/3 bladet foldepropel | Cyl. antal | 3 |
Årgang | 2001 | Topfart | 7 knob |
Diverse | Ferskvandskølet, batterier (2022), lader. |
Sejludrustning
Stormfok | Fok | Ja rullesystem selvslående (2017) | |
Storsejl | Ja Rullemast | Genua II | Ja rullesystem |
Genua I | Genakker | Ja | |
Diverse | Alle fald ført til cockpit, spilerstage. |